czwartek, 18 kwietnia 2013

Nowa! :-)

                                                   siemano!   

    Jestem nowa tutaj, hmm myślę, że mnie ciepło przyjmiecie. Tak jak jedna z bloggerek mam na imię Ola, jestem z Rzeszowa i skończę lat 16 w grudniu, dokładnie 30. Belieberką zostałam niedawnoJustina uwielbiam za całokształt i na tym blogu chciałabym przybliżyc wam jego życie, różne ciekawostki i anegdoty z jego życia :D Mam nadzieje, że sie wam spodoba :) 

 

                                                                      ***

 

Pamiętacie Justina z grzywką? I jak śpiewał Baby, One Time i jego hit z Seanem Kingstonem Eenie Meenie? To może przypomnjimy sobie troszkę faktów z jego ''dawnego'' życia :D 

 

 

   Tu z  Seanem i z ''pewną'' dziewczyną z klipu Eenie Meenie.
  
 






  




Wolicie Biebsa tak?



Czy tak? :) 

*odpowiedzi zostawiajcie w komentarzach* 

Ja osobiście lubię go w lekkiej grzywce :-) 

To tyle na dziś, mam nadzieję, że wam się spodobało i przepraszam za taką ilośc zdjec :)
 Będzie więcej, już niebawem! 

                                   Pozdrawiam wszyyyyystkie Belieberki! :) 
Do następnego posta ~pulchritudo :*


   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz